Sisäänkirjautuminen
Salasana
Suomeksi På svenska In English

Sisäänkirjautuminen
Anna käyttäjätunnuksesi ja salasanasi alla oleviin kenttiin ja paina sisään-painiketta.
Käyttäjätunnus on jäsennumerosi (jäsenkortissa tai SuPer-lehden takana olevassa osoitekentässä) ja salasana on henkilötunnuksesi ensimmäistä kertaa kirjauduttaessa. Henkilötunnus kirjoitetaan kokonaisuudessaan viivan kanssa ja tunnuksen loppuosassa oleva kirjain tulee ISOLLA, esim. 010110-110A tai 010100A1212.
Tämän jälkeen järjestelmä pyytää muuttamaan salasanan. Uudessa salasanassa on oltava vähintään viisi merkkiä, merkit voivat olla kirjaimia ja numeroita. Kirjoita uusi salasana itsellesi muistiin!

Jos olet unohtanut salasanasi, klikkaa tästä.

Voit tilata uuden salasanan matkapuhelimeesi ja/tai sähköpostiisi. Tilaaminen onnistuu vain, jos matkapuhelinnumero tai sähköpostiosoite on jäsentiedoissasi. Salasanan nollauksen voit pyytää myös lähettämällä sähköpostin osoitteeseen jasensivut@superliitto.fi

Jos asioit yleisellä päätteellä esim. kirjastossa, tyhjennä selaimesi välimuisti käytön jälkeen. Näin varmistat etteivät luottamukselliset tietosi jää selaimen välimuistiin. Ohje

<< Keskeytä